utorak, 5. veljače 2019.

Priče iz cijeloga svijeta

Priče iz cijeloga svijeta kupila sam u studenom. Kako to obično biva, cijeli smo se tjedan spremali da u petak odemo na Interliber, da bi večer prije toga M. počela povraćati i dobila temperaturu. Na sreću, Znanje je imalo sniženje i na web stranici, pa sam, između ostalog, naručila i ovu slikovnicu. Redovna joj je cijena 79,00 što mi se za slikovnicu ove veličine čini skroz u redu. Skrivala sam je u ormaru do nedavno, jer smo kroz prosinac čitali božićne slikovnice, pa one iz knjižnice, sve dok napokon nije došla na red.


To je zapravo zbirka od dvadeset priča iz svih dijelova svijeta, tj. sa svih kontinenata, i do ovog trenutka ih nismo pročitali sve. M. uvijek traži iste, i to uglavnom one u kojima su životinje glavni likovi. 

Mališanima će se svidjeti jer je šarena, prepuna ilustracija, slova dolaze u različitim veličinama i fontovima, a priče nisu predugačke, teksta nema previše, pa mogu zadržati pažnju. A ako imate obožavatelje životinja, još će im biti draža jer su u velikom broju priča baš životinje glavni likovi.

Mi čitamo sljedeće:
Lav Bhubesi - o važnosti držanja obećanja
Kako je klokanica dobila tobolac - kako naslov kaže, i samo usput, vombat je srodnik koale; ja to nisam znala :-)
Dječak iz breskve - o dječaku koji je spasio otok od divova
Seljakova tajna - o seljaku koji razumije govor životinja
Lukava zečica - bolji bi naslov bio kako je tigar dobio pruge
Kralj lisac - naravno, o lukavom liscu
Vatra - kako se čovjek sprijateljio s vatrom


Nema komentara:

Objavi komentar