utorak, 5. veljače 2019.

Evo nas, tu smo

Evo nas, tu smo s podnaslovom Bilješke za život na planetu Zemlji nedavno smo pročitali i oduševili se. Autor je Oliver Jeffers, tvrdi je uvez, a možete je kupiti po cijeni od 89,00 kn u izdanju Profila - ovaj mjesec čak i po nižoj cijeni, pogledajte na njihovoj Facebook stranici. Mi smo je prvo posudili iz knjižnice, ali to je jedna od onih koje morate imati, pa nam je baš danas stigao i naš primjerak.



Ova je nagrađivana slikovnica zapravo poruka jednog oca svom dvomjesečnom sinu. Teksta nema previše, dvije - tri kraće rečenice na svakoj stranici, ali toliko je puno toga rečeno tim jednostavnim riječima da je to fantastično. 

Priča promiče i potiče na toleranciju, razumijevanje, uvažavanje raznolikosti među ljudima; upoznaje nas s planetom na kojem živimo i njenim položajem te najvažnijim dijelovima i stanovnicima, a sve rječnikom bliskim najmlađim čitateljima. Prekrasna je u svojem minimalizmu i jednostavnosti, sam ton slikovnice je smirujući.

Ilustracije su također prekrasne - na svakoj stranici stajemo i osim teksta priče proučavamo ilustracije, promatramo ljude, nabrajamo životinje. I ilustracije su prepune objašnjenja koje možete čitati ako su vam klinci stariji. Mi ih za sad preskačemo. Sve u svemu, zbog količine osnovnog teksta, mislim da bi i dvogodišnjaci ovo mogli pratiti, a kako dijete raste, možete se vraćati slikovnici i čitati i detalje na ilustracijama.  Moja M. ima tri godine i šest mjeseci i neke detalje s ilustracija pročitamo, a neke još uvijek preskačemo.

Prilažem i najdražu stranicu svoje obožavateljice životinja - na njoj se uvijek zadržimo dok ne nabrojimo sve. Pokušajte pronaći bubamaru :-)


Tople preporuke za ovu slikovnicu. Meni se toliko dopala da sam naručila i drugu slikovnicu istog autora: Dug put kući.

Nema komentara:

Objavi komentar