petak, 22. veljače 2019.

Što su bakterije i virusi?

Počelo je s grloboljom. Znate onu reklamu za Angal koja se prikazuje prije ili nakon vremenske prognoze. Tisuću pitanja nakon toga: što je grlobolja? Kako izgleda? Baterije? Što su baterije?... Znate kako to već obično ide kod trogodišnjaka kad se zainteresiraju za nešto. To me ponukalo da kupim slikovnicu Što su bakterije i virusi?. Brzinskim pretraživanjem Interneta pročitala sam da bi mogla biti zgodna za prve informacije o tome. 

Izdavač je Profil, cijena je 49,00, a još je ovaj tjedan možete kupiti na sniženju. Autorica je Katie Daynes, a ilustratorica Marta Álvarez Miguéns. Prevedena je i slikovnica istih autorica Što je kakica?, možda će nekome i to biti zanimljivo. Usput sam otkrila da je Katie Daynes autorica još niza slikovnica: Where do babies come from?, How do I see?, Why do we need bees? i niza drugih. Neki mi se naslovi čine baš zanimljivim i nadam se prijevodima.


Ova će vam slikovnica na djeci primjeren način dati informacije o tome što su bakterije i virusi, gdje žive, kao se šire, kako se boriti protiv njih, kako pomažu lijekovi te kako ih zaustaviti. Sastavljena je u obliku pitanja i odgovora. Informacije koje daje su kratke, jednostavne, djeci razumljive i pristupačne.  


Sviđa nam se što se na više mjesta naglašava higijena te koliko je važno pranje ruku. To se čak i mojoj M. uvuklo u uho pa prilikom ulaska u kuću već sama traži da opere ruke jer ima puno baterija te baki redovito drži lekciju o tome da na sudoperu ima najviše baterija, ali ih se ne može vidjeti (na što se dotična smrtno uvrijedi, jer njen sudoper je čist 😃). Ovo nam je više dnevna literatura. Stoji na polici pa kad je ugleda, onda traži da malo čitamo o baterijama, ili se sjeti nečega pa je donese da utvrdimo znanje, a ponekad čak i navečer kad pokušava kupiti još vremena prije spavanja. 

A najbolje od svega je to što ima hrpu prozorčića! Koje li je to oduševljenje bilo kad je stigla! I to na svakoj stranici! Nisam toliko detaljno proučavala prije kupovine tako da mi taj detalj nije bio poznat, pa sam se i ja razveselila. Morate priznati, prozorčići su zakon! A konkretno ovi su i prilično dobro napravljeni jer su još uvijek čitavi.













Nema komentara:

Objavi komentar