četvrtak, 4. travnja 2019.

Vrijeme je za priču

Pitala sam nedavno na svojoj Facebook stranici sviđa li vam se komplet slikovnica Vrijeme je za priču - Deset slikovnica - deset priča. Reakcije su bile odlične pa sam iskoristila priliku i kupila svoj komplet na sniženju. I moram vam reći da su slikovnice pravi hit otkad su stigle u kuću, a ima tome nekih desetak dana. Zasjenile su sve ostale, čak ni u knjižnici nismo bile ovaj tjedan. Samo njih čitamo prije spavanja, i to bude moljakanja: "Mamaaa, molim te još jedanput mi pročitaj!" Naravno, nismo ih stigle sve pročitati, vrtimo više-manje jedno te iste svaku večer, ali ni ne žuri nam se, zar ne?

Ovaj komplet slikovnica sastoji se od deset priča mekog uveza koje dolaze u tvrdoj kartonskoj kutiji: 
  1. Za minutu, mama
  2. Pas Morskić i veliko iznenađenje
  3. Šišmišiš
  4. Vjeverica ima puno posla
  5. Spavaj, psiću
  6. Bok, Mjeseče dragi
  7. Samo je jedan Ofucanko
  8. Mala medvjedica i leptiri
  9. Vidra koja se voljela držati za ruke
  10. Sreća malog rakuna 
 
Prve četiri s popisa su nam uglavnom literatura prije spavanja, pa evo ukratko o njima.

Za minutu, mama slikovnica je A. H. Benjamina i Nicka Easta. Govori o dinosauru imena Dino koji sve zadatke odgađa rečenicom Za minutu!, sve dok se obitelj ne uroti protiv njega i odluči tome stati na kraj. M. je, naravno, ovu prvu izabrala jer je glavni lik dinosaur.



Pas Morskić i veliko iznenađenje potpisuju A. H. Benjamin i Bill Bolton. Priča je to o morskom psu kojeg se svi boje, pa on smisli neobičan način kako da stekne prijatelje. 


Šišmišiš je maleni miš koji bi želio postati šišmiš, sve dok nije shvatio da to ima i svojih mana. Autor je priče Steve Smallman.  

Vjeverica ima puno posla kao što naslov kaže govori o vjeverici koja je sve prijatelje odbila za igru jer je bila jako zauzeta,  a oni su njoj ipak priskočili u pomoć kad je trebalo. 

Jako mi se sviđa što svaka priča ima neku pouku i na kraju svake nalazi se dodatak s pitanjima za djecu i temama za razgovor. Baš usmjeri dijete da samo prepozna bit priče. Ilustracije su u svim slikovnicama prekrasne, šarene, vesele, a tekst dolazi u fontovima različitih veličina. 
 
Od ostalih sam priča na brzinu samo prolistala Samo je jedan Ofucanko i Vidra koja se voljela držati za ruke. I jedna i druga su zgodne priče, meni se Vidra osobito sviđa, ali M. nikako da ju odabere, a ja ne silim. A ostale tek čekaju svoj red i strašno im se veselimo. Preporučam da ih nabavite za svoju kolekciju, a i divne su kao poklon. Mi smo jedan paket već udomile! 



Nema komentara:

Objavi komentar