ponedjeljak, 8. travnja 2019.

Nemoj otvoriti ovu knjigu

Jeste li spremni za nešto drugačije? Onda je ovo slikovnica koju tražite: Nemoj otvoriti ovu knjigu. Autor je Andy Lee, ilustrirao ju je Heath McKenzie, a izdavač je Naša djeca. Moju je klinku apsolutno oduševila.


U ovoj se slikovnici pojavljuje jedan jedini lik, neobičan dugonogi jajoliki čovječuljak plave boje, koji pred vas stavlja vrlo jednostavan zadatak - samo nemojte okrenuti sljedeću stranicu. Pokušava vas spriječiti da je okrenete na razne načine: pristojno, prijetnjama, zastrašivanjem, obrnutom psihologijom, čak vas u jednom trenutku i tuži ostatku obitelji, ali ne uspijeva mu... Svaki put pitam hoćemo li okrenuti stranicu, na što se M. smijulji i kaže: Da, da, da... 



Obavezno ju čitam različitim prenaglašenim intonacijama da dočaram raspoloženje i želje tog čovječuljka, a često i vičem jer ima puno veliko otisnutih riječi. Vjerojatno zato dijete ne želi da je čitamo prije spavanja, već i ona zna da je večer vrijeme za smirujuće aktivnosti :-) . 


Na kraju se obavezno "posvađamo" oko toga tko je kriv za to što se dogodilo. Jer, ne govori vam čovječuljak bezveze da ne okrećete stranicu. M. tvrdi da sam kriva ja jer sam okretala, ja pak krivim nju jer je rekla da okrenem :-) 

Hajde, da vas vidim, hoćete li se usuditi otvoriti ovu knjigu? Ali budite spremni na posljedice koje to nosi sa sobom! Jedno je sigurno, ako je otvorite, nećete požaliti! Uživajte!

Redovna je cijena 65 kn, a trenutno je na akciji u Znanju za 45,00 kn.

Nema komentara:

Objavi komentar